Διέπρεψε πάλι ο κ. Λάμπρος Καλαρρύτης με τις δεξιές και ακροδεξιές απόψεις του. Αναφερόμενος στο επετειακό αφιέρωμα του ΠΑΣΟΚ 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου, είπε πως όλο αυτό θυμίζει βορειοκορεατική φιέστα.
Μάλλον θα πρέπει να ντρέπεται.
Για να μην πούμε τίποτα πιο σκληρό: να κοιτάξει το πρόσωπό του στον καθρέφτη και να προσπαθήσει να απαλλαγεί από το ύφος μιας μεταλλαγμένης μουσολινικής μεγαλοπρέπειας...
Ν-Ν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου