...σκάνδαλο με την διαρροή των email 25.500 αποδήμων. Μαζί με την πρώην ευρωβουλεύτρια, ένοχα κρίθηκαν και άλλα τρία υψηλόβαθμα στελέχη της ΝΔ. ΠΑΣΟΚ, ΕΛΑΣ, ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Αριστερά έσπευσαν να σχολιάσουν την απόφαση του δικαστηρίου, κατακεραυνώνοντας την κυβέρνηση.
Το ΠΑΣΟΚ έκανε λόγο για σοβαρή παραβίαση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς το κράτος, κατηγορώντας τη Νέα Δημοκρατία ότι μετέτρεψε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα σε εργαλείο κομματικής αξιοποίησης. Αντίστοιχα, ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε την καταδίκη «κόλαφο» για τη ΝΔ, υποστηρίζοντας ότι επιβεβαιώνει πως η υπόθεση δεν ήταν ούτε λάθος ούτε παρεξήγηση, αλλά πλήγμα στη διαφάνεια, την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τη λειτουργία των δημοκρατικών θεσμών.
Από την πλευρά της, η Νέα Αριστερά έκανε λόγο για απόφαση-καταπέλτη, τονίζοντας ότι πέρα από τις ποινικές υπάρχουν και σοβαρές πολιτικές ευθύνες που βαραίνουν την κυβέρνηση και πρώην στελέχη του υπουργείου Εσωτερικών, ζητώντας παράλληλα εξηγήσεις για τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των πολιτών. Παράλληλα, η ΕΛΑΣ υποστήριξε ότι η πρωτόδικη καταδίκη της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου αποτελεί ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία, υπογραμμίζοντας πως το κράτος δεν μπορεί να λειτουργεί ως κομματικό λάφυρο και κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι επιχείρησε να υποβαθμίσει την υπόθεση σε «ένα απλό email», αντί να αναλάβει τις πολιτικές της ευθύνες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου