26.6.26
Άσπρισε ο Βελιδάκης...
Μετά τη μ@λακία που είπε για τον γκρίζο λόγο και το γκρίζο μαλλί του Τσίπρα...
Ν-Ν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου