26.6.26

Άσπρισε ο Βελιδάκης...









Μετά τη μ@λακία που είπε για τον γκρίζο λόγο και το γκρίζο μαλλί του Τσίπρα...




Ν-Ν

Δεν υπάρχουν σχόλια: