25.6.26
Γαϊδούρια...
Ο Κυριάκος έτσι ακριβώς κυβερνάει 7 χρόνια τώρα τη χώρα. Καβάλα στο καλάμι και στο γαϊδούρι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου