25.6.26

Γαϊδούρια...












Ο Κυριάκος έτσι ακριβώς κυβερνάει 7 χρόνια τώρα τη χώρα. Καβάλα στο καλάμι και στο γαϊδούρι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: