Η υπόθεση του Δημήτρη Αβραμόπουλου συνεχίζει να προκαλεί πολιτικό προβληματισμό στην κυβέρνηση, καθώς η συζήτηση γύρω από το...
...βελγικό ένταλμα σε βάρος του πρώην Ευρωπαίου Επιτρόπου λαμβάνει πλέον και ενδοκυβερνητικές διαστάσεις. Ο ίδιος υποστήριξε ότι το ένταλμα δεν προήλθε από τη βελγική Δικαιοσύνη αλλά από τις αστυνομικές αρχές της χώρας και άφησε αιχμές κατά του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ισχυριζόμενος ότι το σχετικό έγγραφο παρέμεινε για ημέρες στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. χωρίς ο ίδιος να ενημερωθεί. Παράλληλα, επανέλαβε ότι όλες οι αμοιβές του ήταν δηλωμένες και ζήτησε την άρση της ασυλίας του ώστε να εξεταστεί η υπόθεση από τη Δικαιοσύνη.
Η κυβέρνηση αποφεύγει να πάρει σαφή πολιτική θέση, τονίζοντας ότι δεν προχωρά ούτε σε καταδίκη ούτε σε αθώωση του πρώην Επιτρόπου. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε ότι ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες και υπογράμμισε πως κανένας υπουργός δεν έχει αρμοδιότητα παρέμβασης σε υποθέσεις ευρωπαϊκών ενταλμάτων. Την ίδια στιγμή, από την πλευρά της Ελληνικής Αστυνομίας επισημάνθηκε ότι το ένταλμα διαβιβάστηκε άμεσα στον αρμόδιο εισαγγελέα, όπως προβλέπει ο νόμος, διαψεύδοντας κάθε υπόνοια προνομιακής μεταχείρισης.
Παράλληλα, συνεργάτες του πρώην αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μαργαρίτη Σχοινά, ξεκαθάρισαν ότι ουδέποτε υπήρξε επικοινωνία ή αίτημα από τις βελγικές αρχές προς τον ίδιο σχετικά με την υπόθεση. Υποστήριξαν επίσης ότι οι αποφάσεις που αφορούσαν τις θεωρήσεις εισόδου για το Κατάρ και το Κουβέιτ είχαν εγκριθεί συλλογικά από το Κολέγιο των Επιτρόπων, έπειτα από σχετικές εισηγήσεις των αρμόδιων υπηρεσιών της Κομισιόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου