Εγκαινιάστηκε χθες, παρουσία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη το νέο κτήριο που θα φιλοξενεί στο εξής τη...
...Διεύθυνση Πληροφορικής -Κυβερνοχώρου στο Πεντάγωνο, κτήριο αποκλειστικής δωρεάς του κ. Αθανασίου Λασκαρίδη.
“Η Διεύθυνση Κυβερνοχώρου του Γενικού Επιτελείου αποκτά το δικό της «σπίτι» εδώ, στον χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Ένα καινούργιο «σπίτι», που, όπως ακούσατε, είναι ένα «σπίτι» υψηλών προδιαγραφών, με εξοπλισμό αντάξιο του κρίσιμου έργου που επιτελεί” επισήμανε ο Πρωθυπουργός, επισημαίνοντας με νόημα πως “οι πόλεμοι σήμερα δεν διεξάγονται πλέον μόνο στο φυσικό πεδίο, διεξάγονται πρωτίστως στο ψηφιακό μέτωπο, ενώ οι απειλές παίρνουν ολοένα και περισσότερο χαρακτήρα υβριδικό, με αιχμή τις νέες τεχνολογίες”.








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου