1.6.09

Σίγουρος, χωρίς την αλαζονεία της σιγουριάς...

Ο Παπανδρέου μπήκε αμέσως στο κλίμα της εκπομπής. Καταρχήν, βγήκε μόνο με το πουκάμισο. Όπως και οι οικοδεσπότες της εκπομπής "Κοινωνία ώρα Mega", Οικονομέας και Καμπουράκης, οι οποίοι και τον ευχαρίστησαν γι' αυτό.

Κατά δεύτερον, δεν ήταν στημένος. Έκανε...

...κουβέντα μαζί τους. Χαλαρός, ήπιος, ήρεμος, σίγουρος. Όχι με την αλαζονεία της σιγουριάς αλλά με τη δύναμη της...

Ήταν η ματιά του Nonews-News στην πρωινή συνέντευξη του Γ. Παπανδρέου στο Mega.

Αντοχές...

Του Δημήτρη Μητρόπουλου.
ΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ
περισσότερο; Η προσωπικότητα του ηγέτη ή μήπως η συγκυρία;

ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, το ερώτημα αυτό ήταν «όλα τα λεφτά» στην πολιτική. Παρά την ισοπέδωση της τηλεόρασης, το δίλημμα παραμένει ενεργό. Αξίζει δε να σημειωθεί πως ο εγχώριος δικομματισμός το αντιμετώπισε διαφορετικά.

ΣΤΗ Ν.Δ. υπάρχει ένα πριν κι ένα μετά τον Κωνσταντίνο Καραμανλή. Μετά την έξοδό του από την αρχηγία, είναι σαν να έχασε η συντηρητική παράταξη την πίστη ότι ένα πρόσωπο επαρκεί για να την οδηγήσει στη νίκη. Εξ ου και διατυπώθηκε η πολιτική μέθοδος του «ώριμου φρούτου». Κάποια στιγμή, υποκύπτοντας στη φθορά, ο αντίπαλος θα πέσει από το δέντρο της εξουσίας. Ακόμη κι ο Κώστας Καραμανλής- παρά τη «μαγεία» του επωνύμου- χρειάστηκε επτά χρόνια για να περάσει την πόρτα στο Μαξίμου...




ΤΟ ΠΑΣΟΚ ήταν δημιούργημα του κατ΄ εξοχήν χαρισματικού ηγέτη της μεταπολίτευσης, του Ανδρέα Παπανδρέου. Στον Κώστα Σημίτη βρήκε τον «καταλληλότερο πρωθυπουργό», σύμφωνα με την επινόηση των δημοσκόπων. Και στο πρόσωπο του Γιώργου Παπανδρέου, οι πράσινοι πίστεψαν πως έβγαλαν, αν όχι τον λαγό από το καπέλο, σίγουρα τον κατάλληλο συνεχιστή. Μόνο που οι εκλογές του 2004 θύμισαν με τρόπο οδυνηρό τη σημασία της συγκυρίας. Ακόμη και ο πιο δημοφιλής πολιτικός- και το 2004 ο Γιώργος χτυπούσε ταβάνι σε όλες τις κατηγορίες των δημοσκοπήσεων- δεν μπορεί να πάει κόντρα σε ένα κοινωνικό κύμα αλλαγής.

ΤΑ ΠΕΝΤΕ χρόνια που ακολούθησαν είδαν τους εθισμένους στον μύθο του χαρισματικού ηγέτη Πασόκους να ζορίζονται, αλλά να μη χάνουν πίστη στον Γιώργο Παπανδρέου. Στις ευρωεκλογές του 2009 η δύναμη της συγκυρίας αποκαλύπτεται και πάλι. Ο σχεδιασμός της Ρηγίλλης έχει βάλει μπροστά τον Καραμανλή. Μόνο κουλούρια δεν έχει βγει να πουλήσει ο Πρωθυπουργός. Ωστόσο, η δυναμική της ήττας δεν φαίνεται να αναστρέφεται. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι η νίκη δεν είναι μόνο θέμα ικανότητας. Έχει να κάνει και με τη στιγμή.

Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ αυτή είναι η πιο κρίσιμη στην καριέρα του Γιώργου Παπανδρέου. Πέντε χρόνια αρχηγός, υπέστη αυτό που οι Γάλλοι αποκαλούν «δοκιμασία της διάρκειας». Την επόμενη Κυριακή σκοπεύει να αποδείξει ότι η αντοχή άξιζε τον κόπο.
{Αγιογραφίες}ΝΕΑ.

31.5.09

Συνάντηση κορυφής...


Την Πέμπτη το βράδυ, Βαρδής Βαρδινογιάννης, Μιχάλης Σάλλας, και ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος συνέτρωγαν στο L'Abrevoir στο Κολωνάκι.
Ο Σάλλας ιδιαίτερα ευδιάθετος έπινε(γαλλικό κρασί, η αδυναμία του) λίγο παραπάνω από τους άλλους. Τι έλεγαν?
Δεν ήμασταν τόσο κοντά ώστε να ακούσουμε , αλλά αυτοί οι...
3 μαζί μπορούν αν όχι να ρίξουνε , τουλάχιστον να κλονίσουν μια κυβέρνηση.
Και η κυβέρνηση του Κουρασμένου δεν θέλει και πολύ σπρώξιμο για να πέσει.
Έτσι όπως είναι ένα απλό φύσημα αρκεί...

To παράπονο του Ηλία...


Όταν ήταν μικρός δεν τον λέγαν Ψινάκη.
Τον λέγαν (συγνώμη για την κακιά λέξη)... Καργιολάκη.
Και φυσικά αυτό δεν το λέμε εμείς, ούτε κάποιος οχτρός του. Ο ίδιος ο Ψινάκης το'λεγε προχθές σε μια παρέα φίλων του. Όμως ο Ηλίας έχει ένα παράπονο. Πιο?
Τώρα που...

μεγάλωσε κανείς δεν τον λέει (είμαστε πάλι υποχρεωμένοι να ζητήσουμε συγνώμη)... καργιολάρα!
Άκου παράπονο ο άνθρωπος...

Πήρε την δικογραφία?...


Τελικά ο Τσοβόλας τα παίρνει όλα?
Όλη μέρα σήμερα παραπονιόταν στα κανάλια ότι ο ανακριτής δεν του' χει δώσει την δικογραφία. Πριν από λίγη ώρα όμως τον είδαν με 2 βαλίτσες (!! να...

μπαίνει στο Μέγαρο της Αστυνομίας στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Να συμπεράνουμε ότι πήρε την δικογραφία?...

Το πρώτο πάρτι χωρίς καπνό...

Τριάντα ημέρες πριν την οριστική διακοπή του καπνίσματος σε όλους τους δημόσιους χώρους...
Αντίστροφα μετά ο χρόνος στην Ελλάδα για την απαγόρευση – από την 1η Ιουλίου – του καπνίσματος σε όλους του δημόσιους χώρους.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος (31 Μαΐου) πραγματοποιήθηκε στο Μετρό του Συντάγματος ενημερωτική ημερίδα για τις καταστροφικές συνέπειες του καπνίσματος, με τη συμμετοχή εθελοντών αλλά και καρκινοπαθών, όπου όσοι το επιθυμούσαν μπορούσαν να κάνουν σπιρομέτρηση, την εξέταση δηλαδή διάγνωσης των παθήσεων του πνεύμονα. Επιπλέον, το...
βράδυ της Κυριακής πραγματοποιείται στο Γκάζι το πρώτο πάρτι χωρίς καπνό.

Υπολογίζεται ότι περίπου 1 δισ. εκατό εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο είναι δέσμιοι του τσιγάρου, ενώ στην Ελλάδα 7.000 άτομα νοσούν ετησίως από τον καρκίνο του πνεύμονα, ενώ το 95% κάτω των 50 ετών που παθαίνουν έμφραγμα είναι καπνιστές.

Όπως εξηγεί στο ΣΚΑΪ ο κ. Κωνσταντίνος Παγκράτης, πνευμονολόγος στο Νοσοκομείο «Άγιος Σάββας», το τσιγάρο προκαλεί καρκίνο του πνεύμονα, χρόνια αποφραχτική πνευμονοπάθεια (η λεγόμενη «νόσος των καπνιστών»), καρδιοαγγειακές παθήσεις, ακόμα και ανδρική στειρότητα.

"Μαγικά φίλτρα για τη διακοπή του καπνίσματος δεν υπάρχουν", τονίζει στο ΣΚΑΪ ο διευθυντής της Πνευμονολογικής Κλινικής του νοσοκομείου "Άγιος Σάββας" κ. Γιώργος Πολίτης.
Σκαι

Ξεφτίλισαν τις... αποκαλύψεις...


Τους έχει κάνει ο Ευαγγελάτος σαν τα μούτρα του. Αετούς στην μαιμουδιά.
Από το πρωί ο δικηγόρος του Καράβελα, Μαρκουλάκος, βγαίνει στα πρωινάδικα και λέει ότι, μέχρι την Τρίτη μίλαγε με τον πελάτη του, και...

πρέπει να ήταν εδώ στην Ελλάδα(το αποκρυπτογραφημένο έγγραφο είχε έρθει στο υπουργείο Εξωτερικών από το περασμένο Σάββατο).
Αφού λοιπόν είχαμε όλη την μέρα ενημέρωση από τον δικηγόρο του κατηγορούμενου, το βράδυ το πήρε χαμπάρι ο ΑΝΤ-1, και το' κανε μάλιστα και"ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ"!
Ωραίοι...

Και πέμπτο κρούσμα της νέας γρίπης εντοπίστηκε στην Ελλάδα...


Το πέμπτο κρούσμα της νέας γρίπης (Η1Ν1) επιβεβαιώθηκε την Κυριακή. Πρόκειται για άνδρα ηλικίας 30 ετών, ο οποίος βρίσκεται υπό ιατρικό έλεγχο. Σε καλή κατάσταση η υγεία των τελευταίων τριών ασθενών της νέας γρίπης, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας.
Στις 31 Μαΐου ανιχνεύτηκε και νέο περιστατικό της νέας γρίπης Α (Η1Ν1) σε άνδρα ηλικίας 30 ετών. Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας ο ασθενής τελεί υπό ιατρική παρακολούθηση και ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Υγείας προσθέτει ότι από τα τρία τελευταία περιστατικά της νέας γρίπης στην Ελλάδα, ο ένας εκ ...

των ασθενών επέστρεψε στην οικία του το Σάββατο, ενώ οι άλλοι δύο παραμένουν στο Νοσοκομείο προς νοσηλεία με ήπια κλινική συμπτωματολογία.

«Επισημαίνεται ότι δεν υπάρχει κανένας ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας. Το ΕΚΕΠΥ και το ΚΕΕΛΠΝΟ όπως και όλος ο Τομέας Υγείας βρίσκονται σε εγρήγορση και αντιμετωπίζουν όλες τις περιπτώσεις» αναφέρει η ανακοίνωση.

Υπενθυμίζεται ότι την Παρασκευή εντοπίστηκε ότι μια 23χρονη Ελληνίδα που επέστρεψε στις 28 Μαΐου από τη Νέα Υόρκη έπασχε από τον ιό της νέας γρίπης.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, τουλάχιστον 15.920 άτομα έχουν προσβληθεί επισήμως από τον ιό Η1Ν1 σε 57 χώρες.
NewsΔΟΛ

Βουτιά θανάτου...


Άγνωστα ακόμα τα αίτια συντριβής του μικρού αεροσκάφους...
Πραγματογνώμονες βρίσκονται αυτή την ώρα στο τόπο της συντριβής όπου βρήκαν τον θάνατο ο πιλότος και ένας επιβάτης του μικρού αεροσκάφους.
Οι πρώτες πληροφορίες λένε πως το υπερελαφρύ αεροπλάνο έπεσε σε...
περιδίνηση και έριξε βουτιά στο έδαφος από ύψος 150 μέτρων . Απογειώθηκε στις 2:10 το μεσημέρι από αεροδιάδρομο τοπικής αερολέσχης και λίγο αργότερα κατέπεσε μεταξύ Ορχομενού και Ακραιφνίου...

Η άχαρη Ελεονώρα...ο χαζοχαρούμενος Γρηγόρης...

Του Κοσμά Βίδου
ΚΑΙ Η ΞΕΛΙΓΩΜΕΝΗ ΒΙΚΥ ...
Πώς (δεν) χόρεψε η Ελεονώρα Μελέτη στα καλλιστεία Ρlaymate 2009: αυτό ήταν το θέμα των ημερών. Γιατί, κακά τα ψέματα, η σταρ του Star δεν χόρεψε. Πηγαινοερχόταν μπατάλικα ταλαιπωρώντας τον χορευτή που προσπαθούσε να τη συνοδέψει, χαμογελώντας παγωμένα (ειδικότητά της) και φορώντας μια γκριμάτσα απίστευτου άγχους. Αφού ο χορός τη χαλάει, προς τι το τόλμημα; Επειδή και η Τατιάνα Στεφανίδου όταν παρουσίαζε τα καλλιστεία (του Αntenna) χόρευε. Ή μάλλον έκανε (και εκείνη) ότι χορεύει. Ακολουθώντας την παράδοση που θέλει τις εν Ελλάδι σταρλετίτσες να...
σταδιοδρομούν προσπαθώντας να υποδυθούν κάτι άλλο από αυτό που είναι. Ακόμη πονάνε τα αφτιά μας από τις προσπάθειες της Ρούλας Κορομηλά να τραγουδήσει. Ακόμη γελάμε με την ανάμνηση της Αγγελικής Νικολούλη να υποδύεται την Αλίκη Βουγιουκλάκη άδοντας «καροτσέρη, άσ΄ το καμουτσίκι απ΄ το χέρι», τη στιγμή που θα δίναμε όσα όσα στον καροτσέρη για να την πατήσει και να σταματήσει το μαρτύριό μας. Για άλλη μία φορά η Ελένη Μενεγάκη αποδεικνύεται η εξυπνότερη: δεν διακινδυνεύει, περιορίζεται σε αυτά που ξέρει να κάνει καλά. Δηλαδή στο να στολίζεται, να χαζογελάει και να υποκρίνεται τη χαζή.

...Ο ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Και ενώ οι ξανθιές της πρωινής (κυρίως) ζώνης συνεχίζουν τις εχθροπραξίες (με τη Βίκυ Καγιά να ντεμπουτάρει και να δίνει γελαστή- μέχρι υπερβολής- τη δική της μάχη), ο Γρηγόρης Αρναούτογλου κάνει ό,τι μπορεί για να αναδειχθεί στην πιο εκνευριστική (και εκνευρισμένη) τηλεπερσόνα της light διασκέδασης. Πράγμα δύσκολο αν έχεις αντίπαλο, στο Star, τον Ανδρέα Μικρούτσικο, αλλά όχι ακατόρθωτο, όπως αποδεικνύει ο παρουσιαστής του Μega, ο οποίος έχει μετατρέψει τον «Ομορφο κόσμο» σε ένα διαρκές κρεσέντο ψεύτικου ενθουσιασμού. Οι υστερικές προσπάθειες του ίδιου και της ομάδας του να μας αποδείξουν ότι καθημερινά είναι το ίδιο (υπερβολικά) ευτυχισμένοι και κεφάτοι μόνο πλήξη προκαλούν. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο... Αν η Μενεγάκη ξεκίνησε την καριέρα της ως κοριτσάκι επιπέδου «Μανίνας», στην πορεία μεγάλωσε, παντρεύτηκε, έκανε παιδιά, «ωριμάζοντας» (όσο επιτρέπεται να ωριμάσει μια επαγγελματίας Μπάρμπι) μπροστά στην κάμερα και προσαρμόζοντας την τηλεοπτική εικόνα της σε αυτό που είναι σήμερα. (Ιδού άλλο ένα συστατικό της επιτυχίας της.) Ενώ ο Γρηγόρης παραμένει Γρηγοράκης: ένα ανώριμο γυμνασιόπαιδο που σκαρώνει κρύες φάρσες, λέει σάχλες και χοροπηδάει με τους φίλους του σαν το κατσίκι. Θλιβερή εικόνα. Ειδικά όταν προσπαθεί να πλασαριστεί και ως εραστής.

...ΚΑΙ Η ΞΕΛΙΓΩΜΕΝΗ ΒΙΚΥ
Μήπως το λάθος των περισσότερων «πρωινατζήδων» είναι ότι ενώ βγαίνουν για να «πουλήσουν» τον ανέμελο εαυτό τους, τελικά όχι μόνο προσπαθούν να υποδυθούν κάτι άλλο αλλά και χάνουν το μέτρο; Με αποτέλεσμα ακόμη και η ανεμελιά τους να διαστρεβλώνεται ή να προβάλλεται με υπερπληθωρικότητα που εκθέτει; Ετσι υπερβολικός είναι ο Γρηγόρης. Οπως έτσι, υπερβολικά (μέχρι λιγώματος) χαρούμενη εμφανίζεται μέχρι στιγμής η Καγιά. Οχι ότι και η Μενεγάκη δεν υπερβάλλει ενίοτε (παρα)κάνοντας τη χαζή, εκείνη όμως τη βοηθάει ο ακομπλεξάριστος τρόπος με τον οποίο περιφέρει την αμορφωσιά της- άλλο ένα ελάττωμά της το οποίο έχει μετατρέψει σε προτέρημα. Ενώ ο Γρηγόρης εμφανίζεται κομπλεξικός και εδώ. Για να μην αναφερθούμε στη Μελέτη, που βγαίνει για να κουτσομπολέψει με ύφος καθηγήτριας του Γέιλ. Είναι εμφανές: παρ΄ ότι χρόνια στο κουρμπέτι, δεν έχουν βρει ακόμη το ύφος, το στυλ και τις ισορροπίες που απαιτεί η δουλειά τους. Γι΄ αυτό, αντί να εξελιχθούν μένουν στάσιμοι. Κρατώντας και τη lifestyle τηλεόραση πίσω, πολύ πίσω. Και παρουσιάζοντας καθημερινά το ίδιο εργάκι, το οποίο έχουμε κουραστεί να παρακολουθούμε.
On air από το BHMA.

ΑΕΚ-ΠΑΟ: Αντίστροφη μέτρηση...


Σε λίγες ώρες θα γίνει γνωστός ο κάτοχος του δευτέρου εισιτηρίου για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Στις 21:15 (NOVA) η ΑΕΚ υποδέχεται στο ΟΑΚΑ τον Παναθηναϊκό και θέλει μόνο νίκη για να...
πάρει τη δεύτερη θέση. Από την άλλη, οι «πράσινοι» πηγαίνουν για δυο αποτελέσματα, καθώς βολεύονται και με την ισοπαλία.Από
www.sport-fm.gr.

Monica Bellucci : «Εχω κι εγώ πρόβλημα ταυτότητας, όπως όλοι» ...

Με αφορμή τη νέα της ταινία, συναντήσαμε την ιταλίδα ηθοποιό στις Κάννες. Μας μίλησε για την ιδιαιτερότητα του καινούργιου ρόλου της, για τη σχέση της με τη συμπρωταγωνίστριά της Σοφί Μαρσό, για την ενήλικη και την παιδική ζωή της, αλλά απέκρυψε τα μελλοντικά της σχέδια. Δεν μπόρεσε, όμως, να κρύψει το πόσο όμορφη και σέξι παραμένει, παρά τα 44 της χρόνια.

Εδώ και περίπου δέκα πέντε χρόνια, ξεκινώντας μια νέα καριέρα στον κινηματογράφο, η Μόνικα Μπελούτσι, από τα πιο διάσημα μοντέλα στον κόσμο, έδειξε πως εκτός από σέξι και έξυπνη είναι και ταλαντούχα ηθοποιός, γυρίζοντας ταινίες στην Ιταλία («Μαλένα» του Τζιουζέπε Τορνατόρε), στη Γαλλία («Το διαμέρισμα», «Η δεύτερη πνοή» του Κορνό) και στην Αμερική («Δράκουλας» του Κόπολα, «Οι αδερφοί Γκριμ», «Μάτριξ» κ.ά.). Ταινίες συχνά επίμαχες, όπως το «Μη αναστρέψιμος», που περιείχε μερικές από τις πιο τολμηρές ερωτικές σκηνές. Στη νέα της ταινία «Μην κοιτάς πίσω», της γαλλίδας Μαρίνα ντε Βαν, την οποία είδαμε στο πρόσφατο Φεστιβάλ των Καννών, η Μπελούτσι ερμηνεύει, μαζί με τη γαλλίδα ηθοποιό Σοφί Μαρσό, μια γυναίκα με διχασμένη προσωπικότητα: μια δημοσιογράφο, παντρεμένη, με δυο παιδιά, που ξαφνικά αρχίζει να βλέπει να της συμβαίνουν διάφορα παράξενα (συχνά βίαια) πράγματα που έχουν τη ρίζα τους στην παιδική της ηλικία.

Τι ήταν αυτό που σας άρεσε σ' αυτήν την ταινία; «Μου αρέσει να...

εργάζομαι με καθιερωμένους σκηνοθέτες, αλλά και με νέους, που μόλις ξεκινάνε κι έχουν κάτι ενδιαφέρον να πουν. Η Μαρίνα ντε Βαν είναι μία ταλαντούχα σκηνοθέτις. Ξέρει τι θέλει και όταν διάβασα το σενάριο και είδα την πρώτη της ταινία, μου τράβηξε το ενδιαφέρον. Επίσης, μου άρεσε η ιδέα να δουλέψω μαζί με τη Σοφί Μαρσό, επειδή με εμπνέει ως γυναίκα και ως ηθοποιός. Στην ταινία ερμηνεύουμε τις δυο διαφορετικές πλευρές του ίδιου χαρακτήρα. Πρόκειται για μια γυναίκα που έχει χάσει την επαφή με την πραγματικότητα, με το σπίτι της, τη δουλειά της, τον άντρα της, ακόμη και με τα παιδιά της».

Στην ταινία υπάρχουν και αρκετά ειδικά εφέ. «Ναι, τα ειδικά εφέ χρησιμοποιούνται για να δείξουν την εσωτερική μας πάλη, την αγωνία, το μαρτύριό μας. Ερμηνεύουμε τις δύο διαφορετικές πλευρές του ίδιου ατόμου. Η Σοφί κι εγώ είμαστε πολύ διαφορετικές στην πραγματική ζωή μας. Η Μαρίνα ήθελε να τονίσει αυτές τις διαφορές μας κι έτσι εγώ τόνισα, περισσότερο από το συνηθισμένο, τη μεσογειακή πλευρά μου. Στο τέλος, είναι εκπληκτικό να βλέπει κανείς τη συνοχή που υπάρχει ανάμεσά μας. Γιατί, αν κοιτάξεις το πρόσωπό μου, θα δεις σ' αυτό κάτι από τη Σοφί. Πρέπει, μάλιστα, να τονίσω πως σ' αυτό δεν χρησιμοποιήθηκαν καθόλου ειδικά εφέ. Βέβαια, αυτό οφείλεται στον τρόπο σκηνοθεσίας, αλλά και στο παίξιμό μας. Φυσικά, υπήρχε και κάτι μαγικό ανάμεσα σ' εμένα και τη Σοφί, κι έτσι καταφέραμε να δημιουργήσουμε αυτού του είδους το συναίσθημα».

Υπάρχουν στοιχεία στην προσωπικότητα της Σοφί Μαρσό που θα θέλετε να είχατε κι εσείς; «Οχι... (γελάει). Την αγαπώ όπως είναι, αλλά δεν θέλω να γίνω η Σοφί. Γι' αυτό μ' αρέσει η Σοφί κι αρέσω σ' αυτήν. Δεν θέλουμε να αλλάξουμε. Σεβόμαστε τις διαφορές μας. Μου αρέσει στη Σοφί το γεγονός ότι, εκτός από καλή ηθοποιός, είναι και μια προσγειωμένη γυναίκα και πολύ δυνατός χαρακτήρας. Ισως με άλλη ηθοποιό να μην κατάφερνα να εκφραστώ όπως εκφράστηκα σ' αυτήν την ταινία. Πρόκειται για μια ταινία που έχει ως θέμα την ταυτότητα ενός ατόμου στην παιδική ηλικία. Τα παιδιά είναι πολύ ευάλωτα, γιατί βρίσκονται στο έλεος των ενηλίκων, βασίζονται αποκλειστικά σ' αυτούς. Κι αυτό μπορεί να είναι τρομακτικό, γιατί μπορεί πολύ εύκολα κάτι να πάει στραβά».

Στην ταινία η μητέρα παίζει σημαντικό ρόλο. Είναι μια μητέρα που απογοητεύει το παιδί της. Πώς ήταν η δική σας σχέση με τη μητέρα σας; «Η δική μου σχέση με τη μητέρα μου ήταν πολύ καλή. Οι γονείς μου ήταν καλοί μαζί μου, μ' αγαπούσαν πάρα πολύ. Αν και προσωπικά πρέπει να πω ότι δεν μου άρεσε να είμαι παιδί. Δεν μου άρεσε η ιδέα πως κάποιος θα μου έλεγε τι να κάνω, τι να φάω. Η μητέρα μου ήταν πολύ μητρική ενώ εγώ ήθελα πάντα, από παιδί, να είμαι ανεξάρτητη».

Πριν από μερικά χρόνια ήσασταν εδώ με την πολύ επίμαχη ταινία «Μη αναστρέψιμος» του Γκασπάρ Νοέ, ο οποίος βρίσκεται στις Κάννες και φέτος με άλλη ταινία. Πώς βλέπετε σήμερα τα πράγματα; Θα γυρίζατε τέτοιες επίμαχες ταινίες σαν κι εκείνη; «Μα γύρισα κι άλλες επίμαχες ταινίες. Τη "Μαλένα", για παράδειγμα. "Τα πάθη του Χριστού", επίσης. Κι αυτή εδώ η ταινία είναι επίμαχη. Σε μερικούς άρεσε, σε άλλους δεν άρεσε. Αλλοι την κατάλαβαν και άλλοι όχι. Αυτό δεν την κάνει επίμαχη; Γυρίζω σκοτεινές ταινίες, διότι αναζητώ τη σκοτεινή πλευρά του εαυτού μου - έχω και εγώ πρόβλημα ταυτότητας, όπως όλοι μας».

Θα θέλατε να γυρίσετε ξανά ταινία με το σύζυγό σας Βενσάν Κασέλ; «Εχουμε ένα νέο σχέδιο μαζί, αλλά δεν μπορώ να πω τίποτε ακόμη».

Ποια είναι η εντύπωσή σας όταν βλέπετε τον εαυτό σας στη νέα ταινία; «Εχει μεγάλο ενδιαφέρον. Ιδιαίτερα στο δεύτερο μέρος, όταν αρχίζει να τρελαίνεται και προσπαθεί να βρει απαντήσεις σε όλα της τα προβλήματα στο παρελθόν της. Εδώ είναι που μπερδεύομαι με τη Σοφί. Ξέρεις, η Σοφί μού έλεγε πως είδε μια φωτογραφία μου και για μια στιγμή νόμισε πως ήταν εκείνη στη φωτογραφία».

Το περίεργο είναι ότι εδώ έχουμε δύο όμορφες γυναίκες, οι οποίες -όταν μπερδεύονται η μία με την άλλη- δεν είναι τόσο όμορφες... «Το όμορφο, όμως, είναι πως στη διάρκεια της ταινίας άλλοτε ήμασταν όμορφες και άλλοτε όχι. Είναι ένα περίεργο αίσθημα. Εχει να κάνει με τον εαυτό σου, μ' αυτό που αισθάνεσαι. Αλλοτε αισθάνεσαι ωραία και είσαι όμορφη κι άλλοτε αισθάνεσαι άσκημα και είσαι άσκημη. Η πραγματικότητα δεν είναι κάτι το αόριστο, είναι το πώς τη βλέπεις εσύ».

Πριν απ' αυτήν την ταινία παίξατε έναν σχετικά μικρό ρόλο στην ταινία «Ιδιωτικές ζωές της Πίπα Λι» της Ρεμπέκα Μίλερ, που είδαμε στο Φεστιβάλ του Βερολίνου. Τι σας έκανε να παίξετε σ' εκεί- νη την ταινία; «Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να υποδυθώ έναν χαρακτήρα· δεν με νοιάζει πόσα λεπτά θα διαρκέσει ο χαρακτήρας στην οθόνη. Οταν μου τηλεφώνησε η Ρεμπέκα και μου έστειλε το σενάριο, είπα αμέσως ναι. Γιατί, παρόλο που ο ρόλος ήταν σύντομος, ήταν ένας πολύ δυνατός ρόλος».

O "τυχερός" Νίνος Φενέκ Μικελίδης φωτογραφίζεται με την όμορφη και ταλαντούχα ηθοποιό, στις Κάννες. O "τυχερός" Νίνος Φενέκ Μικελίδης φωτογραφίζεται με την όμορφη και ταλαντούχα ηθοποιό, στις Κάννες. Και εκείνη η ταινία, όπως και αυτή εδώ, σκηνοθετήθηκε από γυναίκες. «Δεν υπάρχουν, ξέρετε, πολλές σκηνοθέτιδες. Οπως δεν υπάρχουν πολλές γυναίκες και σε άλλα επαγγέλματα. Εδώ, σ' αυτήν την ταινία, έχουμε να κάνουμε με τη σχιζοφρένεια και τη σεξουαλικότητα. Και μου αρέσει που μια γυναίκα καταπιάστηκε μ' αυτά».

Σας αρέσει να αλλάζετε την εμφάνισή σας; «Σ' αυτήν την ταινία έχασα 20 κιλά, έκοψα τα μαλλιά μου... Αλλά η κόρη μου δεν βλέπει τίποτα, όσο και αν αλλάξω. Τα παιδιά, ξέρετε, δεν σε βλέπουν απ' έξω. Κοιτάνε μέσα σου».
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΝΙΝΟΣ ΦΕΝΕΚ ΜΙΚΕΛΙΔΗΣ
Από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Πιάσαν αστυνομικό που τα "'πιανε" από αλλοδαπούς...

Είχε στήσει παραμάγαζο μέσα στο Αλλοδαπών. Ο αστυνομικός προωθούσε τα...

έγγραφα για την έκδοση αδειών παραμονής και καρτών εργασίας, έναντι αμοιβής. Έδινε προτεραιότητα στους "δικούς του" και γενικά προωθούσε τα αιτήματά τους, έχοντας ταρίφα ένα χιλιάρικο το κεφάλι.
Τον βουτήξαν και τον στείλαν στον εισαγγελέα. Κατεστράφη η "επιχείρηση" ...

Μετά τις 7...

Τον αφήνουν να βγάλει τις εκλογές και μετά θα του "ξηγηθούν" ...
Οι απόψεις διίστανται. Οι μεν λένε πως...

η Τατιάνα έχει εκβιάσει (φυσικά με την καλή έννοια του όρου) την κατάσταση. "Αν φύγει ο Νίκος, φεύγω και εγώ". Εν όψει των εκλογών, η διοίκηση του ΑΝΤ1, άφησε το ζεύγος Στεφανίδη να ελπίζει.
H altera pars των πληροφοριών, δεν του δίνει καμμία ελπίδα. Η απόφαση έχει παρθεί. Ο Ευαγγελάτος παίρνει αυτό, που λέμε τον ... ούλο (η λέξη έχει μπροστά ένα σύμφωνο) ...

Σε λίγο...


Πως τον ΄λέγαν, όταν ήταν μικρός, τον Ψινάκη;


Σε λίγο...

ΜΟΥΦΑ...

Μούφα συνέντευξη στο Μόναχο έκανε η REAL NEWS. Κύριε Χατζηνικολάου, είστε ολίγον κιτρινούλης. Χτυπάτε στην πρώτη σελίδα "Απειλή Χριστοφοράκου" , έχετε και ένα αρνητικό (νααα) "αποστολή της "R" Γερμανία" , για να τσιμπήσουν τα κορόιδα, τα οποία...

μόλις ανοίξουν (αφού έχουν ξηλωθεί το 4αράκι) τι βλέπουν;
Μήνυμα Χριστοφοράκου, μέσω δικηγόρου. Και τι λέει το μήνυμα; Ό,τι ακριβώς ακούγαμε όλη την εβδομάδα στις τηλεοράσεις.
Κιτρινούλη! ...

Κοντός ψαλμός...

Διαφώνησε με την επιλογή του διευθυντή ειδήσεων του Alpha να στείλει στο ντιμπέιτ τον Αντώνη Σρόιτερ, κι όχι τον Νίκο Μάνεση, ο Δημήτρης Κοντομηνάς. Και γιατί δεν...

επέβαλε τη γνώμη του; Ο,τι έχει να πει (και έχει πολλά, παρά πολλά) θα τα πει μαζεμένα στο Δ.Σ. Κοντός ψαλμός αλληλούια, κύριε Παπαδρόσε...
Από τη στήλη TV Victims, ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΥ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)

Βαρεμένοι...

Γιώργος Βαρεμένος και Θόδωρος Κατσανέβας συνέτρωγαν χθες στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιά. Ξαφνικά σήκωσαν του τόνους της φωνής τους. Άρχισαν να πλακώνονται. Με τι θέμα; Θα γελάσετε. Με τον...

Μητσοτάκη. Ο Κατσανέβας υποστήριζε πως αυτοί οι άνθρωποι, οι παλαιοί πολιτικοί, όπως ο Μητσοτάκης και ο πεθερός του (Ανδρέας Παπανδρέου) έχουν προσφορά στον τόπο. Ο Βαρεμένος διαφωνούσε (για το Μητσοτάκη) και ο Κατσανέβας, φωνάζοντας σχεδόν, προσπαθούσε να του αλλάξει γνώμη. Τους άκουσε το μαγαζί.
Μα είναι δυνατόν να τσακώνονται για το Μητσοτάκη; Οι άνθρωποι είναι... Βαρεμένοι...

ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ο Τσίπρας...

Ο Αλέξης Τσίπρας πήγε το πρωί στο MEGA με ένα μπλουζάκι με τους κύκλους του στόχου. Όταν τον ρώτησαν που...

στοχεύει, απάντησε πως στόχο έχει τους αναποφάσιστους νέους, τους οποίους και κάλεσε να πάνε να ψηφίσουν, όπως και τους νέους που βρίσκονται στο περιθώριο.
Τώρα όλοι αυτοί, βλέποντας σήμερα το μπλουζάκι, θα πάνε να τον ψηφίσουν! ...

ΤΣΟΒΟΛΑ ΠΕΣΤΑ ΟΛΑ... "Δεν είναι ακέραιος ο Ανακριτής" ...

"Δεν μπορείτε κύριε πρωθυπουργέ να λέτε πως δεν έχει πάρει χρήματα η Ν.Δ. " ...
Καταπέλτης το πρωί στην εκπομπή "MEGA Σαββατοκύριακο" ο Δημήτρης Τσοβόλας. Είναι ο μόνος που τόλμησε ευθέως να πει ότι ο Ανακριτής στην υπόθεση SIEMENS δεν είναι ακέραιος. Κοιτώντας στην κάμερα, ο Τσοβόλας απευθύνθηκε προς...

τον Καραμανλή, λέγοντας "δεν μπορείτε κύριε πρωθυπουργέ να λέτε ότι δεν πήρε χρήματα από τη SIEMENS η Ν.Δ. Και δεν είναι δυνατόν εξ αυτού του λόγου να μην μας αφήνουν να έχουμε πρόσβαση στη δικογραφία, για να μη δούμε τη σχέση του κόμματός σας με τα μαύρα ταμεία της SIEMENS" . Ο Τσοβόλας είπε ακόμη πως εκτός από την ποινική ευθύνη, υπάρχει και η ηθική.
Ωραία τα είπε, αλλά σιγά που τον άκουσε ο "Κουρασμένος" ...