Χωρίς περιγραφή θα παρακολουθήσουν τον αγώνα του Ολυμπιακού κόντρα στην Ατλέτικο Μαδρίτης οι φίλοι των "ερυθρολεύκων", λόγω της...24ωρης απεργίας που έχει προκηρυχθεί για την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου. Και αυτό γιατί η ΕΣΗΕΑ δεν έδωσε τη σχετική άδεια για την εξαίρεση της μετάδοσης του αγώνα από την απεργία...
efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου