Διαδήλωση έξω από τα κεντρικά γραφεία της Citibank αποφάσισαν να κάνουν οι πελάτες της τράπεζας που είχαν αγοράσει τα τοξικά προϊόντα της Lieman Brothers. Είναι...η πρώτη φορά που γίνεται στην Ελλάδα διαδήλωση διαμαρτυρίας από πελάτες τράπεζας και μάλιστα έξω από τα γραφεία της.
Τα θύματα της Lieman ετοιμάζουν και άλλες κινητοποιήσεις...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου