28.9.17
Κατάντια...
"Κατάντια.....
Λυπάμαι πραγματικά".
Το παραπάνω σχόλιο, όπως και η φωτογραφία, από τον...
Πάνο Καμμένο (
Τwitter
).
Αδικο έχει?...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου