
Πως το'παθε?
Με τέτοια μεγάλη ιδέα που έχει για τον εαυτό του,και φαντασία?
Ο Ντερμπεντέρης φάνηκε φοβισμένος απόψε. Τον τρόμαξε το πιστολίδι που άναψε ανάμεσα...
σε ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ.
Απόψε απέφυγε να πάρει θέση υπέρ Σανιδά.
Φανατικός είναι. Βλάκας όχι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου