29.8.14

ΝΕΡΙΤ: Βάζουν και νέους «εκλεκτούς» στο 20%...

Την ώρα που οι αντιδράσεις κορυφώνονται για το «αμαρτωλό» 20%, δηλαδή το εφεύρημα της ειδικής κατηγορίας «εκλεκτών» που προσλαμβάνονται στη ΝΕΡΙΤ για τη...
σύνταξη – παραγωγή ειδήσεων και εκπομπών (στην οποία έχουν ενταχθεί συγγενείς και φίλοι, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν πληρούν τα απαραίτητα και τυπικά και ουσιαστικά προσόντα), η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ παίρνει μια νέα εξόφθαλμα προκλητική απόφαση. Αντί να ακυρώσει το 20%, προσθέτει σε αυτό κι άλλα ονόματα ύστερα από απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας!

Οι περίφημες δεσμεύσεις περί αξιοκρατίας στη νέα δημόσια ραδιοτηλεόραση ακούγονται πια εντελώς ως ανέκδοτο, αφού αποδεικνύεται ότι το Δ.Σ. μπορεί να πάρει τον διαγωνισμό και να περάσει κατά βούληση όσους υποψήφιους επιθυμεί, που δεν έχουν τα προσόντα να προκριθούν.

Τέσσερα είναι τα νέα ονόματα που εντάσσονται στο 20%. Τουλάχιστον τα δύο από αυτά προκαλούν για άλλη μια φορά τη στοιχειώδη λογική.

Συγκεκριμένα, στο 20% εντάσσονται οι Αμαλία Ζωγράφου, Χρήστος Μυλωνάς, Βασιλική Παπαϊωάννου και Αγγελική Αγγελοπούλου.

Το όνομα Χρήστος Μυλωνάς ακούγεται γνωστό σε όσους θυμούνται τα πρόσωπα της ΕΡΤ (της ΕΡΤ της «διαφθοράς» κατά τον Σίμο Κεδίκογλου και τη θέση της κυβέρνησης, την οποία μετέφερε στις 11 Ιουνίου του 2013), καθώς είναι γιος του Κώστα Μυλωνά, ο οποίος παρουσίαζε εκπομπές παραδοσιακής μουσικής στην ΕΡΤ.

Η ανακοίνωση του Δ.Σ. της ΝΕΡΙΤ, για να αιτιολογήσει την απόφαση ένταξής του στο 20% -ύστερα από ειδική συζήτηση στη συνεδρίαση του Δ.Σ.- αναφέρει ότι διαθέτει εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης 83 μηνών και ότι έχει αυξημένα τυπικά προσόντα, στα οποία ως κύριο αναφέρεται το πτυχίο του Πανεπιστημίου. Μόνο που μιλάμε για πτυχίο θεολογίας, το οποίο είναι απορίας άξιον κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί «αυξημένο τυπικό προσόν» για θέση σύνταξης και παραγωγής ειδήσεων. Οσο για την προϋπηρεσία των 83 μηνών, μεγάλο μέρος της αφορά μουσικές εκπομπές για το παραδοσιακό τραγούδι στην παλιά ΕΡΤ -της «διαφθοράς», πάντα κατά Κεδίκογλου...

Αρα; Με ποιά λογική θεωρείται τόσο ιδιαίτερη περίπτωση που εντάσσεται στην κατηγορία των εκλεκτών, τους οποίους η ΝΕΡΙΤ δεν θέλει να απολέσει;

Μια άλλη περίπτωση είναι αυτή της Αγγελικής Αγγελοπούλου, μέχρι πρότινος αρχισυντάκτριας στο κεντρικό δελτίο της ΝΕΡΙΤ, η οποία παραιτήθηκε σε ένδειξη διαμαρτυρίας όταν είδε ότι το όνομά της δεν βρισκόταν στην κατηγορία του 20%. Προφανώς, η όποια πίεση έπιασε, εφόσον έγινε ειδική συνεδρίαση για να λάβει νέα απόφαση το Δ.Σ. και να την εντάξει στους εκλεκτούς, με επιχείρημα τη σημαντική της εμπειρία ως αρχισυντάκτρια κεντρικού δελτίου ειδήσεων.

Μόνο που εδώ η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ υπέπεσε σε άλλο ένα παράπτωμα, δεδομένου ότι η κυρία Αγγελοπούλου υπήρξε συνταξιούχος, όμως διέκοψε στο παρελθόν τη σύνταξη και επέστρεψε στη δουλειά. Ωστόσο είναι πολύ πρόσφατη η τροπολογία για τη ΝΕΡΙΤ, που ψηφίστηκε στις αρχές Αυγούστου στη Βουλή, που απαγορεύει να προσληφθεί από τη ΝΕΡΙΤ συνταξιούχος, ούτε καν κάποιος που έχει κάνει αίτηση για σύνταξη. Διάταξη, με την οποία απαγορεύτηκε η ένταξη στην κρατική τηλεόραση της -δοκιμασμένης στην ιδιωτική αγορά εργασίας- δημοσιογράφου Μαρίας Καρχιλάκη, η οποία είχε δηλώσει ότι και εκείνη προτίθετο να διακόψει τη σύνταξή της για να προσληφθεί στη ΝΕΡΙΤ.

Οπως αναφερόταν στη σχετική τροπολογία, έγινε «για λόγους δημοσίου συμφέροντος ενόψει της ανάγκης καταπολέμησης της ανεργίας στον κλάδο της ενημέρωσης και της ραδιοτηλεόρασης προκειμένου να ευνοηθεί η κατάληψη θέσεων από άτομα που βρίσκονται εντός της αγοράς εργασίας» αλλά και για «να ευνοηθεί η κάλυψη των παγίων και διαρκών αναγκών με προσωπικό που βρίσκεται σε τέτοιο σημείο του εργασιακού του βίου που θα επιτρέψει την απόσβεση των επενδύσεων επιμόρφωσης και κατάρτισης στις οποίες θα προβεί η ΝΕΡΙΤ ΑΕ».

Η κυρία Αγγελική Αγγελοπούλου, για την οποία το Δ.Σ. συνεδρίασε και την ενέταξε στο 20%, ως συνταξιούχος που έχει ήδη πάρει σύνταξη και την έχει διακόψει, δεν εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες;

Η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ έχει πολλές απαντήσεις να δώσει. Το βέβαιο είναι πως με τις πρακτικές που ακολουθεί ιδίως στο 20% θέτει σε κίνδυνο το σύνολο του διαγωνισμού προσλήψεων δημοσιογράφων και εκθέτει ακόμα περισσότερο τη ΝΕΡΙΤ στο κοινό...

thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: